adatvezérelt marketing

adatvezérelt döntéshozatal, adatvezérelt marketing, langmár kommunikáció, marketing

Végzetes hibák a Google Analytics elemzésében

piacesprofit.hu

Az elmúlt évtizedben a marketingszakma a kreatív művészkedésből mindinkább kőkemény, adatvezérelt mérnöki tudománnyá fejlődik, olyan szakmává, ahol igenis mérni lehet, sőt mérni kell az eredményeket. A Google Analytics ennek a legkönnyebben elérhető eszköze – már ha megfelelően tudjuk használni. A Langmár Kommunikáció cikkéből kiderül, hogyan kerülheti el a buktatókat.

Tovább olvasom »
adatvédelem, adatvezérelt marketing, lévai richárd

Új céget alapított Lévai Richárd

piacesprofit.hu

Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember, aki tanácsadóként és tulajdonosként továbbra is támogatja az RG Stúdió munkáját. Az új cég egyedülálló módon integrálja az online marketinget és az adatvédelmet.

Tovább olvasom »
adatvezérelt marketing, algoritmus, chat, chatapp, chatbot, crm, márka, márkahűség, piackutatás, szoftver, technológia, ügyfélélmény, VIBER, whatsapp

A chatbot a leghatékonyabb eszköz

Kriston László

2018-ra úgy fogunk emlékezni, mint az áttörés évére, amikor a chatbotok végre betörtek a chatelőplatformokra. Nemcsak a nagyvállalatoknak éri meg használni őket, hanem a kkv-knak is. Erről is hallhattunk előadásokat a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
adatvezérelt marketing, hr

A HR jövője is adatvezérelt

piacesprofit.hu

A jó vezetéssel rendelkező cégek akár tizenháromszor képesek felülmúlni gyengébb vezetőségű vetélytársaikat, és háromszor nagyobb eséllyel tartják meg a legtehetségesebb munkavállalóikat. Ez csak egy a számos kutatási eredmény közül, amely bizonyítja, a humánerőforrás-menedzsment jövőjét az adatalapú elemzések határozhatják meg.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatvezérelt marketing, brand, crm, digitális, facebook, fogyasztó, gyorsaság, internet, kliens, követő, közösségi média, márka, marketing, minőség, okos adat, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Kriston László

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.

Tovább olvasom »
adatvezérelt marketing, célkitűzés, kkv marketing, marketing stratégia, marketing terv, smart célok

Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez?

piacesprofit.hu

„A határidő a legjobb múzsa” – Kosztolányitól származik az idézet. Csakhogy ő távolról sem a 21. századi üzleti kommunikáció területére célzott ezzel az időközben közhelyessé vált mondással. Hanem inkább szépíróként ironizált egyet ezzel az állítólag magasztos ihlet állapotára vonatkozó leleplezéssel. Más szóval tehát még a halogatók által sietve magukévá tett szállóigénk is azt mondja: ne várj arra, hogy megszálljon az ihlet! A határidő mellett másik múzsánk: a pénz. Ennek kedvéért pedig, hogy 2017-ben bőven legyen belőle, most érdemes stratégiai tervet kidolgozni cégünk online kommunikációjára.

Tovább olvasom »