2019-es trendek

2019-es trendek, értékesítés, konferencia

Értékesítési trendek 2019-ben

piacesprofit.hu

Élményt adj el az embereknek, ne portékát! 2019-ben az élményokozás a nyerő értékesítési irány. Ez már szinte közhelyszerűen hangzik a marketingesek, az értékesítők szájából. De a mindennapokban nem könnyű eszerint változtatni a kommunikációt,  hozzászokni ahhoz, hogy  manapság már csak az érzelmekre hatással tudunk eladni bármit. Nem a márkanévvel, nem a termék minőségével, nem a finomsággal, szépséggel.  Az értékesítési szakmában dolgozóknak tehát a vonzó termékhez magával ragadó egyéniséget kell mutatniuk, el kell tudni kápráztatni az ügyfelet. S akkor bármit elfogadnak tőlük a vevők.

Tovább olvasom »
2019-es trendek, apple, gazdasági kilátások, tesla

Tíz meghökkentő előrejelzés 2019-re

piacesprofit.hu

Lehet, hogy az előttünk álló év lesz az, amikor Németországban beköszönt a recesszió, az Apple tőkét juttat a Teslának, Trump kirúgja a Fed elnökét, és az Egyesült Királyságban a Munkáspárt elsöprő győzelmet aratva Jeremy Corbynt a miniszterelnöki székbe ülteti, a GBPUSD-t pedig az 1.00 szintre süllyeszti.

Tovább olvasom »
2019-es trendek, arany, befektetés

2019-ben irány az arany?

piacesprofit.hu

Az év végén hagyományosan megugrik az érdeklődés a különböző befektetési lehetőségek iránt. Az egyik legnépszerűbb eszköz továbbra is az arany. A piac érdekessége, hogy a keresletet az elmúlt időszakban a jegybankok is generálják – hiszen az erősödő jegybanki vásárlások a lakosság aranybefektetések iránti érdeklődését is felkeltették. Milyen lehetőségei vannak az arany iránt érdeklődőknek? Krocsek Attila, a BlockBen igazgatója gyűjtötte össze a legfontosabb tudnivalókat.

Tovább olvasom »
2019-es trendek, gazdasági kilátások, online értékesítés, online kereskedelem

Egy dolog biztos: van jövő az online kereskedelemben

piacesprofit.hu

Globálisan az online kiskereskedelem forgalma négyszer gyorsabban bővül a hagyományos, offline kereskedelemnél, és évente közel egyötödével bővül majd a jövőben Az elkövetkező pár évben az európai piacokon a napi fogyasztási cikkek (FMCG) e-kereskedelmét a munka–magánélet változó dinamikája, a sűrűbben lakott területek és a praktikum iránti fogyasztói igény hajtja majd, – derül ki a Nielsen piackutató legújabb riportjából.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor