600 millió forint értékű ékszer érkezett Budapestre

Összesen mintegy 1,5 millió euró értékű ékszer kollekció bemutatásával nyitotta meg első magyarországi hivatalos márkakereskedését a Fabergé, Európa leghíresebb aranyműves dinasztiája a Párisi udvarban. Az eseményen a Fabergé ékszerház munkái mellett kizárólagos hazai partnerük, a Tamas L'Orant márka egyedi karóráit is láthatták az érdeklődők. A megnyitón jelen volt Sarah Josephine Fabergé, a Fabergé Örökség Tanács alapító tagja, a Fabergé különleges projektek igazgatója, Nicola Clary, a Fabergé kereskedelmi vezetője és Tamás Lóránt, a Tamas L'orant tulajdonosa, aranyműves.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Történelmi pillanatoknak lehettek szemtanúi a Párisi udvarban tartott ékszerbemutató résztvevői: nem csak két ékszerműves család együttműködésének hivatalos bejelentésén vehettek részt, de egyben elsőként láthatták a Fabergé, és hazai márkaképviselőjük, a Tamas L'Orant márka ez alkalomból bemutatott kollekciót is.

Nicola Clary, Caterina Di Pasquale, Sarah Josephine Fabergé, Ifj. Tamás Lóránt, Tamás Lóránt, Tamás Lola Gizella, Tamás-Györök Melinda (Fotó:  FABERGÉ - L'ORANT)
Nicola Clary, Caterina Di Pasquale, Sarah Josephine Fabergé, Ifj. Tamás Lóránt, Tamás Lóránt, Tamás Lola Gizella, Tamás-Györök Melinda (Fotó: FABERGÉ - L'ORANT)

A Fabergé család azzal tisztelte meg az ékszerek világa iránt érdeklődő hazai közönséget, hogy a közös együttműködés kezdetét jelentő Párisi udvari márkaképviselet megnyitására Magyarországra hozta a nagyértékű drágaköves ékszerkollekciójának kiemelkedő darabjait. A bemutatásra kerülő ékszerek megalkotás során az ékszertervező dinasztia visszanyúlt az 1885-1917 között készített és világhírűvé vált családi alkotásaik formavilágához: a századfordulós kor hangulata által ihletett drágaköveket, 18 karátos aranyat és platinát felhasználó kollekció ugyanúgy tovább viszi azt a generációk alatt felhalmozott szakmai tudást, precizitást és igényességet, ami a családi vállalkozást mindig is jellemezte és ami a világ ékszerműves szereplőinek legelismertebbjei közé emelte.

- Nagyon örülünk, hogy a Tamas L'Orant képviseli a Fabergé márkát és azokat az értékeket, amelyekről a Fabergé ismert a világban. Nagyon sok hasonlóság van a márkák mögött álló két család között abban, ahogy a hagyományról és a múlt értékeinek átmentéséről gondolkodunk. Azt gondolom, hogy az együttműködésünk egyszerre tisztelgés a múlt öröksége előtt ugyanakkor a folyamatos megújulás és fejlődés ünneplése is – mondta Sarah Josephine Fabergé, a Fabergé Örökség Tanács alapító tagja, a Fabergé különleges projektek igazgatója.

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo