Egy klasszikus farmermárka lett az új kedvenc

A farmerruházatot gyártó amerikai Levi Strauss negyedéves profitja csaknem 11-szeresére emelkedett és nőtt a bevétele is.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A cég honlapján az szerepel, hogy az augusztus 31-ével zárult három hónapban az adózott eredménye 218 millió dollárra, részvényenként 55 centre nőtt az egy évvel korábbi 20,7 millió dollár, részvényenként 5 centről.

A Levis farmer újra topon
A Levis farmer újra topon
Fotó: Pixabay
Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos nyereség 33 centről 34 centre emelkedett, szakértők 31 centre számította.

A vállalat negyedéves bevétele 7 százalékkal, 1,54 milliárd dollárra nőtt, szintén meghaladta a várt 1,5 milliárd dollárt.

A Levi's márka bevétele Amerikában 6 százalékkal, Európában 5 százalékkal, Ázsiában pedig 12 százalékkal nőtt éves összevetésben az augusztus végéig tartó három hónapban.

A vállalat mintegy 151 millió dollárt fizetett vissza a részvényeseknek, ebből 55 millió dollárt osztalék formájában.

A vállalat javította a folyó pénzügyi évre vonatkozó előrejelzéseit, és most mintegy 3 százalékos bevételnövekedést vár az eddig becsült 1-2 százalékkal szemben, a korrigált részvényarányos nyereség-várakozását pedig 1,25-1,30 dollárról 1,27-1,32 dollárra emelte. (MTI)

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo