Csökkent a világ legnagyobb élelmiszeripari cégének, a Nestlének a bevétele

A svájci Nestlé, a világ legnagyobb élelmiszeripari cégének a bevétele az idei első kilenc hónapban 1,9 százalékkal 65,87 milliárd frankra csökkent az egy évvel korábbi 67,15 milliárd frankról – áll a cég honlapján közzétett jelentésben.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevételek 3,3 százalékkal nőttek a vizsgált időszakban. A vállalat átlagosan 2,8 százalékkal növelte termékei árát.

Nem dübörögtek a Nestlé eladásai
Nem dübörögtek a Nestlé eladásai
Fotó: DepositPhotos.com
Az elemzők várakozásának átlagában kisebb, 65,77 milliárd frank bevétel és nagyobb, 3,2 százalékos organikus bevételnövekedés állt.

A januártól szeptember végéig tartó időszakban a Nestlé bevétele Amerikában 4,8 százalékkal, 25,29 milliárd frankra, Ázsiában, Afrikában és a csendes-óceáni térségben pedig 2,5 százalékkal, 15,26 milliárd frankra csökkent, míg Európában 2,6 százalékkal, 12,78 milliárd svájci frankra nőtt. A régiókban 2,5 százalékos, 2,7 százalékos, illetve 4,3 százalékos volt az organikus bevételnövekedés.

A Nespresso kávé és kávéfőzők eladása 2,6 százalékkal, 4,71 milliárd frankra emelkedett.

A Nestlé Health Science szegmensben a bevételek 1,4 százalékkal, 4,85 milliárd svájci frankra csökkentek. A víz és prémium italok eladásából származó bevétel 0,4 százalékkal, 2,75 milliárd frankra mérséklődött.

A vállalat portfóliója több mint kétezer márkát foglal magában, köztük a Nescafé, Nesquik, Nestea, Mövenpick, KitKat, Gerber, Maggi, Perrier, S.Pellegrino, Purina és Friskies termékeket, amelyek 188 országban kaphatóak. A vállalat mintegy 277 ezer embert foglalkoztat. (MTI)

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo