Megváltás 2.0: motivált munkatársak, jólszervezett csapat, növekvő pénzügyi eredmény

2012. szeptember 07. péntek - 20:54 / hirdetés (x)-2
  •    

Vannak nehéz kérdések az életben. Például: ha egy tyúk egy nap alatt egy tojást tojik, akkor hány tyúk, hány nap alatt, hány tojást tojik? Másként megfogalmazva: mindenki csinálja a dolgát a cégben? Egy feladatot sem felejtünk el?

Sok cég számára okoz gondot a számos ügyfél, ügy, a rengeteg bejövő email és dokumentum kézben tartása, feladathoz kapcsolása és delegálása. Ember legyen a talpán, aki képes átlátni valamennyi egyszerre futó- folyamatot, kiadott feladatot, kisebb-nagyobb projektet. Egy rendszer, amely ebben segít, jelentősen növelheti az eredményességet.

A CRMfolder online ügyfél- és ügykezelő rendszert először saját ügyeinek kezelésére kezdte el használni a DOCCA csapata. A napi teendők intézésében, a rengeteg (e-mailben, faxon, telefonon) beérkező információ rendszerezésében és a feladatok delegálásában segítő webes alkalmazást ügyfeleik tulajdonképpen tőlük „irigyelték el”. Így a cég immár hét éve foglalkozik az amerikai alapú szoftver hazai igényekhez illesztésével és testre szabásával.

A szoftver a bejövő információt úgy rendszerezi, mintha egy szekrényben mindenkit a saját polcán várnának a hozzá tartozó ügyek. Könnyen kezelhető, a feladatokat, határidőket és felelősségeket egyaránt átláthatóvá teszi, nem jelent plusz adminisztrációt és az ügyek témákba rendezését automatikusan elvégzi.

A Google-höz hasonló kereséssel minden folyamatban lévő és lezárt ügy pillanatok alatt megtalálható. Más céges rendszerekkel, például számlázási vagy készletnyilvántartó szoftverekkel is összekapcsolható, így például kifejezetten alkalmas az alábbiakra:

•·    értékesítési folyamatok teljes körű megvalósítására: cégadatbázisból való szűréstől a telefonhívások és emailek követésén keresztül a megrendelés befogadásáig,

•·   behajtási ügyek kezelésére: lejárt követelések automatizált felszólítóleveleitől akár az ügyvéd vagy behajtócég felé történő átadásig,

•·   szerződésnyilvántartásra és számlaigazolásra,

•·   belső és külső projektek kezelésére az egész kicsi ügyektől (pl. egy elromlott eszköz javíttatása) az egészen összetett ügyekig (a legnagyobb projekt ismereteink szerint egy 20 milliárd forintos beruházás).

Minden cégnél olyan testre szabott módon kerül bevezetésre, hogy a munkatársak az online felületen a megszokott munkakörnyezetet lássák viszont, de még átláthatóbb formában. A folyamatok valamennyi eleméről részletes statisztika készíthető, így igény szerint látható például, hogy ki mennyit foglalkozott egy adott üggyel, vagy átlagosan mennyi ideig tart egy ügy megoldása a cégen belül.

Tehát sok tyúk, sok nap alatt, sok tojást tojik. Ha mindenki teszi a dolgát, minden ügy intéződik és egy feladat sem vész el, a hatékonyság 5-35 százalékkal nő. Ez 7-10 fős létszámra vetítve évente jellemzően 2.3 mFt – 7,5mFt közötti eredménynövekedést tesz lehetővé, melynek forrása: 10 munkavállalóra vetítve kb. 1 – 2,5 távozó személyt nem kell pótolni, ha egy CRMfolder típusú rendszert használ a cég (a példában az egy főre jutó teljes munkáltatói bérköltség kb. 190.000 Ft.). Azáltal pedig, hogy az átmenetileg vagy véglegesen megürült helyeket nem kell újra feltölteni, valóban megtakarítható ekkora összeg.

Weboldal: http://www.crmfolder.com/

Rövid bemutató videó: http://www.crmfolder.com/bemutato-videok/

Árak és példa kalkulációk: http://www.crmfolder.com/atlathato/